Saturday, October 3, 2009

AHMAD SAID TIDAK ADA KENA MENGENA...

Semalam saya mengulas mengenai ‘Isu Dadah dan Pemuda UMNO Kemaman (1)’ dan antara petikan yang saya ambil ialah “Haji Hanafiah menyifatkan Ahmad Said turut gagal melahirkan kepimpinan UMNO yang bersih kerana menurutnya Ahmad sendiri turut dikaitkan dengan masalah-masalah sosial yang berkenaan...”
Hari ini portal berita pro-PAS membuat pembetulan. Terima kasih kerana pembetulan berkenaan. Baguslah...menyedari ada kesilapan dan terus membuat pembetulan.

Disiarkan pembetulan dimaksudkan.

PEMBETULAN...

Pembetulan pada berita Pimimpin UMNO Menagih Dadah – Sudah Tiba Masanya Menukar Kerajaan

Merujuk kepada berita yang bertajuk diatas, Haji Hanafiah telah menelefon Buletinonline hari ini untuk membetulkan kesilapan catatan yang TIDAK DISENGAJAKAN dibuat oleh wartawan Buletinonline.

Kesilapan tersebut berpunca dari salah pendengaran kerana ketika Hanafiah membuat kenyataan tersebut, beliau membuat panggilan telefon dari Port Dickson, dalam gerakerja kempen pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang.

Dalam para 8 berita tersebut telah ditulis sebagai ; Haji Hanafiah menyifatkan Ahmad Said turut gagal melahirkan kepimpinan UMNO yang bersih kerana menurutnya Ahmad sendiri turut dikaitkan dengan masalah-masalah sosial yang berkenaan.

Kenyataan yang sebenarnya adalah; Haji Hanafiah menyifatkan Ahmad Said turut gagal melahirkan kepimpinan UMNO yang bersih sehingga anak buah Ahmad sendiri turut dikaitkan dengan masalah-masalah sosial berkenaan.

Buletinonline kesal atas segala salah faham yang timbul.

No comments:

Post a Comment