Sunday, February 19, 2012

'AIDS FOR SALE' AMOY CHINA MENAKUT & MEMBIMBANGKAN

 Berlawanan dengan sifat kita orang Melayu dan Islam, jika tahu kita akan menghadapi maut, selalunya akan berlaku perubahan mendadak dalam diri sebagai persediaaan menemui Allah s.w.t.

Namun lain dengan amoy cantik, muda dan seksi dari China. Mereka tahu bakal dijemput ajal pada bila-bila masa kerana disahkan menghidap Sindrom Kurang Daya Tahan Penyakit (Aids) atau menjadi pembawa virus HIV.

Namun lain pula caranya mereka menghabiskan sisa-sisa kehidupan. Bagi mereka persiapan menemui kematian itu penting. Mereka memerlukan perbelanjaan besar sebelum dan selepas mati.

Kerana itu, selagi ada nyawa dan kudrat, mereka mengumpul wang sebanyak mungkin walaupun tindakan itu menyebarkan virus maut kepada orang lain.

Di sebalik kecantikan dan kegairahan mereka, sebahagian wanita pekerja seks dari China yang ‘berkhidmat’ di negara ini tidak mempedulikan sama ada mereka menjadi penyebar penyakit atau boleh menyebabkan orang lain mati sama.

Berperawakan kulit putih gebu, montok dan tinggi lampai ada yang mampu memperoleh lebih RM30,000 sebulan dengan hanya ‘bekerja’ 20 hari walaupun mengaku menghidap Aids/HIV. Fenomena menakutkan itu didedahkan Ketua Penolong Pengarah Cawangan Kongsi Gelap, Perjudian dan Maksiat (D7) Bukit Aman, Datuk Abdul Jalil Hassan berdasarkan operasi dan serbuan polis sebelum ini.

Lebih bahaya, wanita terbabit sebenarnya dikategorikan sebagai gred C iaitu sudah lama ‘berkhidmat’ sebelum beralih angin ke Malaysia, manakala wanita gred A dan B lazimnya menawarkan khidmat di negara sendiri atau negara maju yang mempunyai kuasa beli lebih tinggi.
  Golongan gred C paling ramai membawa musibah, terutama jika tahap kesihatan mereka tidak diperiksa. Bayangkan ada antara mereka melayan sehingga 10 lelaki sehari sekali gus kemungkinan menyebarkan penyakit berjangkit itu kepada pelanggannya.

 Tepuk dada tanya selera!

No comments:

Post a Comment